O firmie

Jeżeli zainteresował Cię jakiś produkt opisywany na blogu możesz go kupić w ATM Świat Sypialni w Warszawie i Mińsku Mazowieckim.

piątek, 13 kwietnia 2012

Materac lateksowy Dual H1 i H3


Materac lateksowy Dual H1 i H3 z mk foam koło
Materac lateksowy Dual H1 i H3

Materac ten posiada wkład w postaci lateksu o wysokości 18cm. W tym przypadku składa się z dwóch warstw H1 i H3 wykonany jako jeden monoblok. Warstwa H1 jest miękka i gwarantuje komfort snu, dolna twarda H3 daje śpiącemu dobre podparcie. Do wyboru mamy materac we wszystkich rozmiarach, jak również w niestandardowym wymiarze, nawet ponad 2 metry.
Pokrowce na materac dostępne są z serii Exclusive, takie jak: Kaszmir, Jedwab, Silver Active (ze srebrną nicią), Miły dotyk, Seacell (z wyciągiem z alg morskich), Soya (z włóknami sojowymi, uzyskanymi z wytłoczonych przy produkcji oleju sojowego ziaren soi).
Do materaca Dual H1 i H3 najlepiej dopasowane są stelaże elastyczne o odpowiednim rozstawie listewek. Zalecane stelaże to: Samuraj KF, Birkflex NV i KF, Duoflex NV i KF, Twinflex NV i KF. 
Materac ten świetnie nadaje się dla osób z alergią. Ponieważ lateks posiada doskonale rozbudowany system wentylacyjny, alergeny nie mogą się w nim rozwijać. Często nabywają go klienci mający problemy z kręgosłupem, gdyż zastosowana w nim warstwa H3 podpiera najważniejsze strefy nacisku. Kupno tego materaca do łózka do sypialni może okazać się najlepszą inwestycją w zdrowy sen. 

1 komentarz:

  1. Ja kupując na https://senpo.pl/lozka/ łóżko do mojej sypialni, miałam możliwość dopasowania wielu różnych detali, które wpłynęły na ostateczny kształt mebla. Eksperci doradzili mi m.in. w kwestii wyboru odpowiedniego materaca, stelaża, a także pojemnika na pościel. Dzięki temu dopasowałam łóżko ściśle do moich potrzeb, a także wymiarów sypialni. Meble na wymiar polecane są zwłaszcza do mniejszych pomieszczeń i z tego względu przeważnie kupuję je do mojego niedużego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń