O firmie

Jeżeli zainteresował Cię jakiś produkt opisywany na blogu możesz go kupić w ATM Świat Sypialni w Warszawie i Mińsku Mazowieckim.

piątek, 15 czerwca 2012

Materac lateksowy ANTIQUA

Materace lateksowe są uznawane za najlepszej jakości produkty. Możesz się o tym przekonać kupując do swojej sypialni materac lateksowy Anitqua. Ten materac zapewni Ci zdrowy i niesamowicie przyjemny sen. Na pewno Twój kręgosłup odczuje zmianę, a Ty zapomnisz o wszystkich jego dolegliwościach. Materac Antiqua idealnie podpiera każdą część naszego ciała, ponieważ posiada aż siedem stref twardości, a dodatkowo dzięki porowatej budowie nie pozwala rozwijać się drobnoustrojom, oraz posiada świetną wentylację. Niewątpliwie istotną sprawą jest to, że materace lateksowe warszawa, mają najwyższą na rynku żywotność. Można je użytkować nawet przez 10 lat. Imponujące, prawda?!  Idealnie pasuje do każdego łóżka do sypialni, nawet jeśli posiadasz już łóżko o nietypowym wymiarze, to możesz również w takim wymiarze zamówić ten materac. Materac Antiqua istnieje w dwóch wersjach, a mianowicie H2, czyli wersja dla osób o wadze niższej niż 80kg, oraz H3 dla osób powyżej 80kg.  Antiqua jest naprawdę bardzo fajnym materacem. Znam wiele osób, które już kupiły ten materac i są nim zachwycone. Sprawdź to i Ty. Jestem pewna, że nie pożałujesz. 

1 komentarz:

  1. Osobiście nie miałem okazji testować tego materaca więc nie bad=rdzo wiem jak się na nim śpi. Ja teraz mam u siebie w sypialni nowy materac od https://senpo.pl/materace/ i dopiero wiem jak to jest wstawać wypoczętym. W końcu czuję się o wiele lepiej, a to przecież przekłąda się na cały mój dzień.

    OdpowiedzUsuń